Powstanie droga jednojezdniowa klasy GP o długości 4,5 km i szerokości pasa ruchu 3,5 m. Początek obwodnicy będzie stanowił węzeł Stargard Wschód, gdzie przebudowane zostanie połączenie dróg S10 i DK20. Obwodnica poprowadzona będzie przez dolinę rzeki Krąpiel i nad linią kolejową nr.202, kończąc się za granicą miasta Stargard i przechodząc w ciąg DK20. Powstanie łącznie 6 obiektów inżynierskich, w tym trzy wiadukty drogowe i most nad rzeką Krąpiel. Zakres robót obejmuje również budowę zbiorników retencyjnych, elementów odwodnienia jezdni, infrastruktury energetycznej i teletechnicznej oraz systemu zarządzania ruchem. Planowany termin ukończenia: jesień 2027 r. Aktualnie ruch po DK20, ze względu na liczne skrzyżowania, przejścia dla pieszych i ograniczenia prędkości jest mało komfortowy, a przejazd przez Stargard powoduje uciążliwości dla mieszkańców. Po wybudowaniu obwodnicy i wyprowadzeniu ruchu poza miasto, czas potrzebny na ominięcie Stargardu będzie nawet czterokrotnie krótszy. STRABAG jest obecny na polskim rynku budowlanym od ponad 35 lat. Firma realizuje najbardziej zaawansowane technologicznie inwestycje w segmentach budownictwa ogólnego, infrastrukturalnego i inżynieryjnego. Jest generalnym wykonawcą w zakresie infrastruktury drogowej, kolejowej, lotniskowej, budownictwa kubaturowego, hydrotechnicznego, energetycznego, przemysłowego i ochrony środowiska. Laboratoria STRABAG zapewniają utrzymanie najwyższych standardów jakości wykonywanych prac oraz prowadzą prace badawcze w zakresie rozwoju innowacyjnych technologii. STRABAG posiada rozwiniętą sieć wytwórni mieszanek asfaltowych, własne wytwórnie betonu oraz kopalnie kruszyw. STRABAG zatrudnia ponad 6,8 tys. osób, w tym wykwalifikowaną kadrę inżynierów i specjalistów wielu branż. Posiada najnowszej generacji park maszynowy. Wartość zleceń spółki sięga ponad 8 mld PLN. Więcej informacji jest dostępnych na www.strabag.pl.